3 خانواده شهید و 51 ایثارگر سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62418
ساعت 15:18 شنبه 10 مهر 1400
آیین تجلیل از سه خانواده شهید و 51 تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري خبرقشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بی شک یکی از طلایی ترین دوران تاریخ جمهوری اسلامی است که در آن ملت ایران با وحدت و همدلی بی نظیر خود در مقابل تمامی ابرقدرت های جهان ایستادند و پیروزمندانه دفاع کردند.
علی درویش پور ادامه داد: امنیت امروز کشور و به ویژه قشم به عنوان جزیره ثبات در منطقه، مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و باید تمام روزهای سال قدردان از خودگذشتگی این بزرگواران باشیم.

درویش پور با اشاره به ضرورت تشریح برکات دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی، سندهای زنده مقاومت ملت ایران برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند و باید در تبیین این آرمان ها برای نسل های آینده از حضور آنها بهره مند شد.
وی در پایان صحبت های خود، خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم افتخار حضور تعدادی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در میان کارکنان خود دارد و جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات به این عزیزان تلاش می کند.
براساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده سه شهید بزرگوار تارک، رضایی و کهوری و 51 تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

شناسه خبری: 62418

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟