دستاوردهای فراتر از انتظار سازمان منطقه آزاد چابهار از دومین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، در تشریح دستاوردهای دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد مقدس، از جذب 32 هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه و انعقاد 6 تفاهم‌نامه داخلی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد هدائی افزود: این سازمان موفق شد که بر اساس طرح‌های توجیهی ارائه شده در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، 32 هزار میلیارد تومان جذب نماید.

هدائی همچنین بیان کرد: خوشبختانه با همت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار توانستیم با جذب و انعقاد 6 تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران داخلی در بخش‌های مختلف و فروش 4 بسته از 100 بسته سرمایه‌گذاری به متقاضیان در حوزه هایی مانند: فولاد، گردشگری، لجستیک و ترانزیت تفاهماتی انجام شد که ارزش تفاهم‌های صورت گرفته بیش از 32 هزار میلیارد تومان بر آورد شده است.

قابل ذکر است مذاکرات و تفاهم‌های اولیه در خصوص «احداث گلخانه» با رویکرد گردشگری، با نماینده سرمایه‌گذار خارجی با ارزشی بالغ بر 39 میلیون یورو صورت گرفت و مقرر شد پس از اخذ مجوز حمایت سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا) اقدامات نهایی انجام شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :