انتصاب سرپرست جدید و اعضای هیأت امناء بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی امید براتی را به عنوان سرپرست بیمارستان کیش، مهدی ادیبان رییس هیئت امنا، محمد صادق مهدوی، محمودرضا محقق دولت آبادی و جلال نائلی به عنوان اعضای جدید هیئت امنای بیمارستان کیش منصوب کرد.

به گزارش فرینا، در حکم صادر شده از سوی رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء نموده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم امید براتی به عنوان سرپرست بیمارستان کیش، مهدی ادیبان رییس هیئت امنا، محمد صادق مهدوی، محمودرضا محقق دولت آبادی و جلال نائلی به عنوان اعضای جدید هیئت امنای بیمارستان کیش منصوب می شوید.

در ادامه، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید". لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی  نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

گفتنی است، امید براتی سرپرست جدید و عضو هیأت امناء بیمارستان پیش از این در سمت هایی از جمله عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشیار رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مشاور اسبق معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان و معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان، رییس بیمارستان های شیراز و تهران مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین، محمودرضا محقق به عنوان متخصص بیهوشی و عضو هیئت علمی علوم پزشکی ایران و مشاور وزیر بهداشت و دبیر شورایعالی وزارت بهداشت فعالیت کرده است.

محمدصادق مهدوی پیش از این نیز سمت هایی از جمله مشاور وزیر بهداشت در امور اقتصادی و رییس سابق بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تهران را در کارنامه فعالیت خود داشته است.

یادآور می شود، جلال نائلی پیش از این سمت مشاور بین الملل وزیر بهداشت، مشاور سرمایه گذاری خارجی و طرح های بین الملل مرکز هماهنگی‌های امور اقتصادی وزارت بهداشت را عهده دار بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :