نشست سرمایه گذاران چینی فعال در صنعت هتل‌سازی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

یکی از شرکت‌های چینی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه هتل‌سازی، شرکت چینی nan tan technology فعال در احداث هتل و اقامتگاه‌های لوکس در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی سیفیت شیامین چین با امير مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فرینا، سومين روز نمایشگاه بین‌المللی سیفیت 2023 شیامین کشور چین از روزهای پر کار برای غرفه منطقه آزاد چابهار بود که علاوه بر افزایش سطح تعامل، ارتباطات چند جانبه خوبی با بازدید کنندگان ميسر شد.

گفتنی است در این دیدار امیرمقدم ضمن معرفی فرصت‌ها و بسته‌های آماده ارایه در حوزه خدمات رفاهی و گردشگری در منطقه به سرمایه گذار چینی گفت: به دلیل اینکه برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری بازار بکر و بزرگی در چابهار وجود دارد و با توجه‌ به لزوم ایجاد زیرساخت‌های این صنعت، ما مایل به دعوت از فعالین و هتل سازان خارجی در احداث و ساخت هتل هستیم و این نمایشگاه زمینه ساز رفع موانع، تبادل، تعامل و شناسایی بازار هدف است.

مقدم، درباره وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی در بخش هتل‌ها نیز افزود: در نشست‌هایی که با سرمایه گذاران‌خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش ساخت هتل داشتیم نتایج خوبی حاصل شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :