نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی/ افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیس پرتو خاوران در این منطقه ویژه اقتصادی خبرداد و گفت: دولت مردمی سیزدهم به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی توجه ویژه دارد.

به گزارش فرینا، حسین زارعی در مراسم افتتاح شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیس پرتو خاوران با بیان اینکه امیداوریم روز به روز شاهد فعالیت شرکتهای زیادی در خصوص شرکت‌های فنی عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی باشیم افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به عمرکوتاهی که نسبت به مابقی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سطح کشور دارد، اما توانسته است خوب بدرخشد.

زارعی با بیان اینکه امروز منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جایگاه بسیار خوبی در بین مناطق ازاد وویژه اقتصادی کشور دارد افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تنها منطقه ویژه اقتصادی در سطح کشور است که دارای دو قطعه منفصله است.

وی با بیان اینکه فعالیت مناطق آزاد وویژه اقتصادی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی است ادامه داد:در دولت جدید با رویکردی که وجود دارد به مناطق آزاد وویژه اقتصادی ووصنعتی توجه واین مناطق پر رنگ شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، از حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد وویژه اقتصادی کشور در چندین نمایشگاه خارجی در یکی دوماه گذشته خبر داد وافزود: این حضور نشان از برنامه ورویکرد خوب دولت در خصوص عمق نگاه گسترده به فعالیتهای مناطق آزاد وویژه اقتصادی است.

زارعی بیان داشت:منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به هم مرزی با کشور افغانستان در این چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است وبا توجه به نگاهی که وجود دارد روز به روز شاهد پیشرفت هستیم.

وی با تاکید براینکه ما هم براین هستیم که باید حرکت روبه جلو داشته باشیم گفت: پویایی و حجم مبالاداتی که در مرز ماهیرود در این چند ساله رقم خورد است حاکی از روند خوب فعالیت‌ها دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: در حال حاضر سه دفتر فنی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی داریم که امیداوریم به زودی این تعداد افزایش یابد .

مدیرعامل شرکت عمرانی و ساختمانی آبادیس پرتو خاوران هم گفت: امروز شاهد افتتاح این شرکت فنی مهندسی در سطح منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی هستیم که با همراهی های خوب مدیرعامل سازمان رقم خورده است .

حمید سلیمی افزود: این شرکت در راستای خدمات دهی بهتر وبیشتر به سرمایه‌گذاران در حوزه‌های عمرانی وساختمانی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :