دیدار نماینده مردم چابهار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

معین‌الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار با هدف بررسی موضوعات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی حوزه انتخابیه با امير مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فرينا؛ از اهم مسائل مطروحه در این نشست بررسی روند اجرایی تفاهمنامه فیمابین منطقه آزاد و فرمانداری شهر چابهار، آبرسانی به روستای تاریخی تیس و نحوه تامین آب مورد نیاز، مرکز جامع سلامت روستای تیس و تامین خوابگاه مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان و چگونگی تامین زیرساخت‌های دانشکده جدید التاسیس علوم پزشکی خدمات درمانی بهداشتی چابهار بود.

بر اساس این گزارش امیر مقدم در این نشست با توجه به مسائل و مشکلات موجود، از ضرورت پیگیری و تسریع روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی سازمان سخن گفت و افزود: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و افزايش و بهبود وضعیت مردم‌، سازمان منطقه آزاد چابهار طرح‌های عمرانی خوبی را برای مردم چابهار اجرا و در دست اقدام دارد که مسائل مهمی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی را در بر می‌گیرد. 

گفتنی است در اين ديدار، جمعی از معاونین و مدیران مرتبط با مسائل مطرح شده حضور داشتند که در راستای امور محوله گزارش حوزه خود را ارایه کردند.

شایان توجه است اعضای شورا و دهیار روستای تیس، سرپرست دانشگاه بين‌المللی چابهار از حاضرين در این نشست بودند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :