در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد مطرح شد؛

پاسخگویی و شفاف‌سازی حداكثری روابط عمومی وزارت اقتصاد در نیمه نخست امسال

هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد؛ لزوم کار جمعی در راستای جهاد تبیین، ارائه کارنامه عملکرد روابط عمومی این وزارتخانه در شفاف سازی و پاسخ به شبهات از مهمترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

به گزارش فرینا به نقل از شادا، هشتمین نشست شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های زیرمجموعه وزارت اقتصاد، بانک ها و بیمه ها برگزار شد.

محمدی خطاب به مدیران روابط عمومی عضو شورا با تاکید بر الزام آنها به ارائه گزارش‌های مبتنی بر داده و آمار در ادوار ماهانه، سه ماهه، فصلی و سالانه گفت: این داده ها به ما کمک می کند در طراحی و ترسیم نقشه راه برای ایفای وظیفه خود در راستای جهاد تبیین، الگوی بهتری برای توزیع منابع داشته باشیم.

وی همچنین بر لزوم کار جمعی روابط عمومی‌های سازمان‌های تابعه، بانک‌ها بیمه‌ها در پیشبرد جهاد تبیین ابراز امیدواری کرد که با ارائه تولیدات رسانه‌ای بتوان ضمن رفع شبهات، به تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی نظام پولی و بانکی کمک کرد.

معاون تبلیغات و فرهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نیز در سخنانی، با اعلام برگزاری منظم و ماهانه جلسات شورای اطلاع رسانی، گفت: یک تقویم زمانبندی در این ارتباط تا انتهای سال تهیه شده که برای همه سازمان های زیر مجموعه و بیمه‌ها و بانک‌ها ارسال خواهد شد.

علی مشهدی در ادامه ضمن برشمردن مناسبت های مهم نیمه دوم سال جاری، را بر اجرای برنامه این مناسبت ها تأکید کرد.

رضا خدابنده معاون رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نیز در سخنانی در این جلسه، با اشاره به تولید 165 پاسخ به شبهات، القائات و انتقادات رسانه ای در ستاد وزارتخانه طی شش ماهه اول امسال، از بانکها، بیمه ها و سازمان های زیر مجموعه خواست گزارش عملکرد شش ماهه خود در این زمینه را برای ارزیابی، تجمیع و ارائه به مراجع ذیربط به مرکز ارسال کنند.وی در ادامه بر لزوم تدوین پیوست رسانه ای و پیش بینی بودجه برای طرح ها و پروژه های مهم سازمان ها، بانک ها و بیمه های تابعه تأکید کرد.

گفتنی است، ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال جاری، ارائه سر فصل های مورد نظر جهت تدوین برنامه سال آینده و تبادل اخبار مهم سازمان محل خدمت اعضای شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، از دیگر دستورات این جلسه بود که مدیران روابط عمومی بانکها، بیمه ها و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد نظرات خود را در این زمینه ها اظهار نمودند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :