مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

اجرای قانون و فرهنگ‌سازی به رفع مشکلات مالیاتی قشم کمک می کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش در حوزه مالیات و تسهیل شرایط برای بهره مندی از معافیت های مالیاتی قانونی در مناطق آزاد می تواند به بهبود وضعیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در این جزیره کمک کند.

به گزارش فرینا، عادل پیغامی در دیدار جعفر احسانی مهر، مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با وی، اظهار کرد: برای رفع مشکلات پیش روی مودیان و فعالان اقتصادی، نیازمند آسیب شناسی و شناخت دقیق مسائل هستیم که با هماهنگی و همکاری این کارها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

پیغامی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی کامل دارد تا همراه با سایر دستگاه ها، جهت اجرای قوانین، ارائه خدمات به مردم و تسهیل شرایط اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموشی مرتبط با حوزه های مالیاتی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی جزیره قشم از موضوعاتی است که می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: تسهیل و تسریع جهت تعیین تکلیف پرونده های مالیاتی مربوط به سال های 1390 تا 1394 در منطقه آزاد قشم در دستور کار این اداره قرار دارد.

جعفر احسانی مهر همچنین تاکید کرد: اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان با رویکرد و نگاه جهادی همراه با مجموعه منطقه آزاد قشم برای ارائه خدمات مناسب به فعالان اقتصادی و مودیان مالیاتی این جزیره است.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه ملک منصور کلانتری خاندانی، به عنوان سرپرست اداره امور مالیاتی شهرستان قشم معارفه و از زحمات رضا کوهستانی، رییس سابق این اداره تجلیل شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :