موانع تولید صادرات محور را کاهش خواهیم داد

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو گفت: تأکید وزیر صمت بر تولید صادرات محور است؛ ازاین‌رو موانع پیش رو و دغدغه‌های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را در راستای مرتفع‌سازی هر چه سریع‌تر آن به ایشان منعکس خواهیم کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا موثق‌نیا با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و دیدار با مدیران این مجموعه و مدیران عامل شرکت‌های مستقر، بیان داشت: بازدید امروز بازدیدی کوتاه و اجمالی بود و امیدوارم در سفرهای بعدی به‌صورت تخصصی‌تر موضوعات موردبحث و موشکافی قرار گیرد.
موثق نیا افزود: تأکید وزیر صمت بر تولید صادرات محور است؛ ازاین‌رو موانع پیش رو و دغدغه‌های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را در راستای مرتفع‌سازی هر چه سریع‌تر آن به ایشان منعکس خواهیم کرد.
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، اشتغال‌زایی 14 هزار نفری در منطقه ی ویژه اقتصادی خلیج فارس را از نقاط قوت این منطقه خواند و اضافه کرد: این حجم از اشتغال زایی نشان از خدمات ارزنده این مجموعه عظیم اقتصادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
گفتنی است در خلال این بازدید و نشست مشترک مدیران منطقه ی ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و مدیران عامل شرکت‌های مستقر، دغدغه‌ها، مشکلات و ظرفیت‌های موجود موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :