مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه توسعه کریدور شرق؛

محور توسعه شرق را وارد چرخه عمل خواهیم کرد/ وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای در حال شکل گیری است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه کریدور شرق که به میزبانی چابهار برگزار شد گفت: در اولین نشست به یک وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای دست یافتیم و محور توسعه شرق در چرخه عمل قرار گرفته است.

به گزارش فرینا، امیر مقدم ظرفیت منطقه آزاد را راهبردی و توسعه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: مقدمات کار از زیرساخت‌های بندری تا ترانزیتی به بهترین نحو ممکن آماده شده و ما باید با این داشته‌ها شروع و در ادامه راه با کارگروه‌های دیگر رفع موانع کرده و از ظرفیت‌های موجود صددرصد نهایت استفاده را داشته باشیم.

مقدم، فعال کردن کریدور شرق را از نیازهای توسعه منطقه ای، ملی و در نهایت بین‌المللی عنوان کرد و گفت: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کریدور شرق درچابهار را یک فرصت فرامنطقه‌ای و باز شدن پنجره جدید در توسعه شرق را نشان از پویایی این کریدور که در آینده‌ای نزدیک برای همه قابل لمس خواهد بود دانست.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای تمامی فعالین اقتصادی در بسته‌های مختلف آماده و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به آنها تقدیم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان گفت: مصوبات این کارگروه تا یک ماه دیگر اجرایی و نشست بعدی که دبیرخانه اصلی و مرکز آن منطقه آزاد چابهار است در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :