توسط سازمان منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

اهدای 30 هزار متر مربع زمین جهت احداث بیمارستان 160 تختخوابی منطقه آزاد چابهار / منطقه آزاد چابهار پیشگام در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی

در اقدامی ارزشمند سازمان منطقه آزاد چابهار، زمینی در بهترین نقطه منطقه را با نیت ارتقای بهداشت و درمان شهر به سازمان تامین اجتماعی اهدا کرد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از مهمترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد چابهار خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و ارتقای شاخص‌های بهداشتی درمانی در سواحل مکران است.

بیمارستان 160 تختخوابی سازمان تامین اجتماعی که در محدوده منطقه آزاد چابهار احداث خواهد شد مجوزهای ساخت را از وزارت بهداشت و درمان اخذ نموده، تامین منابع مالی آن برعهده سازمان تامین اجتماعی است و سازمان منطقه آزاد چابهار برای احداث بیمارستان 3 هکتار زمین را در یکی از بهترین نقاط منطقه به صورت رایگان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.

امیر مقدم در آئین کلنگ زنی بیمارستان 160 تختخوابی تامین اجتماعی که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه چابهار، جانشین امام جمعه اهل سنت، فرماندار چابهار و فرمانداران کنارک و دشتیاری و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در مراسم و گرامیداشت یاد شهدای فراجا گفت: امروز برای همه ما روز فرخنده‌ای ا‌ست، امروز با هم آغاز یکی از پروژه‌های بسیار مهم که دارای اولوویت، ضروری و حتما پر برکت و توسط یکی از سازمان‌هایی که هم کارآمد هست هم متعهد و هم متخصص در حوزه‌ی اعتلای تامین اجتماعی و در حوزه‌ی اعتلای نظام بهداشت و درمان برای اجرای به موقع این پروژه‌ی مهم و انشالله موثر و کارآمد را رقم خواهیم زد.

مقدم ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر میرهاشم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: من به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار مراتب خوشحالی خود از این اتفاق میمون و مبارک به همه‌ و بلاخص به مردم شریف چابهار اعلام می‌‌نمایم.

وی در ادامه گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار درگام اول در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، با واگذاری زمین در این امر خداپسندانه سهیم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین تصریح کرد: امسال با اختصاص بودجه‌های عمرانی، حداقل پنجاه درصد برای دسترسی به این مهم افزایش دادیم و باز هم در جهت افزایش این میزان حرکت خواهیم کرد. بزودی برای اختتام برخی پروژه‌هایی که در حوزه‌ی بهداشت و درمان کمک حال مردم خواهند بود مثل مجتمع درمانی تیس در کنار هم جمع خواهیم شد. 

مقدم در پایان با ارایه پیشنهاد نام پروژه به پروژه شهدای راسک، خواهان قدردانی و گرامیداشت یاد شهدا شد.

گفتنی است این بیمارستان در زمین اهدایی منطقه آزاد چابهار به وسعت 3 هکتار و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی احداث خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :