امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش:

پایداری و عزت هر کشوری مرهون عدالت و اجرای قانون است

امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش در آئین افتتاح ساختمان جدید دادگستری، برپاداشتن حق، احقاق حق صاحبان حقوق، دفع باطل و اجرای احکام الهی از مهمترین اهداف حکومت اسلامی را خواند.

به گزارش فرینا، شیخ یعقوب شمس در این مراسم گسترش عدالت را در گرو وجود دستگاه قضایی مستقل، عدالت محور، مقتدر و استوار برشمرد و گفت: دستگاه قضا باید با کمال دقت، احتیاط و پرهیز از لغزش ضامن اجرای مقررات اسلامی باشد.

امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش افزود: سیستم قضایی یک جامعه باید به گونه ای طراحی شود که مال و جان و حیثیت افراد در قوانینی مدون رعایت شده باشد چرا که عدالت در نظام قضایی اسلامی برگرفته از آموزه های قرآنی است.

شیخ یعقوب شمس اظهار داشت: عدالت از جمله مفاهیمی است که بشر در عمق فطرت خویش همیشه به ارزش آن ایمان دارد و به دنبال راهکارهایی برای اجرای آن بوده بنابراین جامعه عادل به قدرت معنوی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید دادگستری کیش، نتیجه تلاش بی وقفه و جهادی دست اندرکاران و مسئولان متعهد است تصریح کرد: امروز که از ساختمان جدید دادگستری جزیره با حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش بهره برداری می شود بی شک ارائه خدمات مطلوب به مردم را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اهل تسنن جزیره کیش، از دادستان و رئیس دادگستری کیش برای تعامل بالا با مردم جزیره قدردانی کرد و گفت: مسئولان دادگستری کیش برای پیشگیری از جرائم و تعیین مجازات ها بی وقفه تلاش می کنند و عملکرد آنها رضایت مردم را به دنبال داشته است.

شیخ یعقوب شمس در پایان افزود: موفقیت همه مسئولان کیش در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم جزیره کیش از خدا خواستارم.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :