مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی در روستای گردشگری سهیلی قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی خبر داد.

به گزارش فرینا، رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: در جزیره قشم بیش از 100 اقامتگاه های بومگردی داریم که هرساله پذیرای صدها هزار گردشگر است و موجب توزیع متوازن گردشگران در سراسر جزیره شده است.
گورانی ادامه داد: این اقامتگاه ها ضمن ارائه خدمات مناسب به گردشگران منطبق با فرهنگ و سنت جزیره قشم اداره می شوند و نقش مهمی در آشنایی آنها با تاریخ دیرینه جزیره بر عهده دارند.
به گفته وی، در اداره اقامتگاه ها، قوانین و مقررات، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی- فرهنگی، عوامل محیط بومی و نیروی انسانی به عنوان 5 محور اصلی به شمار می روند و دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه های بومگردی نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران برگزار شد.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هدف ما تنها توسعه کمی اقامتگاه‌های بومگردی نیست بلکه توسعه کیفی، آموزش اصولی و نطارت صحیح از جمله برنامه هایی است که برای این حوزه در دست اجرا است.
بنابراین گزارش، دوره آموزشی قوانین و مقرارت مدیریت و اداره اقامتگاه‌های بومگردی با حضور جمعی از متولیان حوزه گردشگری در سالن اجتماعات روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :