بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ترمینال جدید فرودگاه کیش و نمایشگاه انرژی

علی آقامحمدی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه رحیم سرهنگی از ترمینال جدید فرودگاه کیش و پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت،گاز، پتروشیمی و پالایش بازدید کرد.

به گزارش فرینا، همزمان با آخرین روز برگزاری پنجمین نمایشگاه حمایت نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت،گاز، پتروشیمی و پالایش، علی آقامحمدی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن بازدید از این نمایشگاه با حضور در برخی غرفه‌ها، با شرکت کنندگان، دست اندرکاران و فعالان اقتصادی دیدار و گفت و گو کردند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور 270 شرکت در جزیره کیش دوشنبه9 بهمن آغاز شد و تا 11بهمن ادامه دارد.

همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پایانه جدید و پیشرفته فرودگاهی کیش بازدید و ضمن گفتگو با مدیران و‌ آشنایی با روند فعالیت‌ پایانه جدید و پیشرفته فرودگاه کیش، از بخش های مختلف آن دیدن کرد.

علی آقامحمدی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید گفت: با فعالیت‌های انجام شده شاهد رونق تجاری، اقتصادی و گردشگری در منطقه آزاد کیش خواهیم بود.

گفتنی است پایانه فرودگاه بین المللی کیش با 49 هزار متر مربع زیر بنا، قابلیت پذیرش سالانه 6 میلیون مسافر را دارد و این پروژه ملی حاصل زحمات و تلاش مهندسان، متخصصان، شرکت های تخصصی و دانش بنیان کشور است و وجه تمایز آن در قیاس با سایر پایانه های فرودگاهی کشور وسعت و ظرفیت پذیرش و نظام یکپارچه «پذیرش مسافر و انتقال بار» است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :