رئیس‌جمهور در نشست با مدیران سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد:

ایجاد مراکز تولیدی و صادراتی در مناطق آزاد/ موانع اجرای قوانین در مناطق آزاد برداشته‌ شود

رئیس‌جمهور در نشست امروز خود با مدیران سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: لازم است با یک لایحه جامع، 182 مورد محدودیت مربوط به اجرای قوانین مناطق آزاد اصلاح شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در آئین افتتاح و بهره‌برداری 48 پروژه عمرانی، صنعتی و زیرساختی در مناطق آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار و ماکو، گفت: نوع نگاه به مناطق آزاد و تعریف آن نسبت به قبل متفاوت شده است. اکنون مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواهان تبدیل مناطق آزاد به مراکز اقتصادی، تولیدی و صادراتی هستند.

آیت الله دکتر رئیسی افزود: عقب ماندگی‌ها و کاستی‌هایی در بندر چابهار داریم، با تلاش مضاعف باید این منطقه به جایگاه راهبردی خود در منطقه دست‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع اجرای قوانین مربوط به مناطق آزاد برداشته شود، گفت: انتظار مردم این است که تمام قوانین مربوط به مناطق آزاد اجرا شود.
صبح امروز و همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 48 پروژه به ارزش 10.2 هزار میلیارد تومان با حضور ویدئوکنفراسی رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید این پروژه‌ها برای 2500 نفر اشتغالزایی به همراه داشته و عمدتا براساس اعتبار سرمایه‌گذار خصوصی به سرانجام رسید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :