20 بسته سرمایه گذاری حوزه گردشگری قشم رونمایی شد / استقبال از رویکرد گردشگری هویت مدار جزیره قشم در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: غرفه منطقه آزاد قشم با شعار جزیره تمدنی و جزیره نوآور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، حضور فعال و موفقی داشته است.

به گزارش فرینا، ادریس راموز در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: در این نمایشگاه تفاهم نامه هایی با استان های تهران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی در راستای توسعه گردشگری جزیره قشم به امضا رسید.
راموز ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته از تمامی پتانسیل های فرهنگی و گردشگری موجود در سطح جزیره (ژئوپارک جهانی، اقامتگاه ها، تاسیسات گردشگری، مراکز تفریحی، صنایع دستی و هنرمندان بومی) و رویداد قشم بوم، برای معرفی بهتر ظرفیت های گردشگری جزیره در این نمایشگاه حضور دارد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این نمایشگاه از 20 بسته سرمایه گذاری حوزه گردشگری و همچنین بازی های سرگرمی و فکری رونمایی شد، همچنین تقویم رویدادهای فرهنگی جزیره در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
به گفته راموز؛ در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، با صنایع وابسته حوزه گردشگری جهت تکمیل زنجیره این صنعت و موسساتی که فعالیت های آموزشی در حوزه گردشگری خلاق ارائه می دهند، مذاکرات و تفاهم های خوبی شکل گرفته است.
وی تصریح کرد: هتل ها و سایر تاسیسات گردشگری جزیره قشم نیز در این نمایشگاه تفاهم نامه های خوبی را به امضا رساندند که امیدوار هستیم در آینده نزدیک باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران حاضر در جزیره قشم شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همچنین با هدف تهیه بسته های گردشگری مناطق آزاد با محوریت قشم نیز تفاهمی با سایر مناطق آزاد کشور صورت گرفت.
راموز در پایان خاطرنشان کرد: گردشگری قشم، خانواده محور و هویت مدار بر پایه روایت ماندگار و تمدنی ساکنان جزیره قشم است و برای توسعه این صنعت تلاش می کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :