عبدالملکی:

شکل‌گیری مجلس قدرتمند نیازمند حضور پرشور در انتخابات است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر حضور پرشور مردم در انتخابات در راستای تشکیل مجلسی قدرتمند تاکید کرد و افزود: برای بهره برداری بیشتر از مناطق آزاد، به قوانین موثر و راهگشا در این مناطق نیاز داریم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت‌الله عبدالملکی اظهارداشت: هم‌اکنون به بستر قانونی قدرتمند برای توسعه مناطق آزاد نیاز داریم که اگر مجلسی قدرتمند در روزهای آینده شکل‌گیرد، می تواند در این عرصه کمک‌کننده باشد. مشخصا نماینده‌ای که با آرای بالا به مجلس راه پیدا می کند، این جرات را خواهد داشت تا قانون‌گذاری انقلابی انجام دهد.

عبدالملکی تصریح کرد: ما بر این باور هستیم که در حوزه اقتصاد نیازمند انقلاب هستیم و هنوز آن انقلاب اسلامی اساسی را در حوزه اقتصاد انجام نداده‌ایم. این امر به قانونگذاری نیاز دارد که بی‌شک توسط نمایندگان انقلابی، متعهد و کاربلد ممکن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک مجلس قوی همراه مناطق آزاد باشد، رشد اقتصادی متصور در برنامه هفتم را می‌توانیم در این مناطق عملیاتی کنیم. مجلس در تمامی عرصه ها نقشی اساسی دارد و مردم به این امر واقف هستند اما باید توجه داشت که مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در 15 استان کشور مستقر هستد که بی‌شک توسعه این مناطق به صورت مستقیم منجر به بهبود وضع اقتصادی مردم نیز خواهد شد.

مشاور رئیس جمهوردر پایان تاکید کرد: مردم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات می‌توانند این امر را نهایی و با انتخاب صحیح خود، کمکی شایان به توسعه کشور و مناطق آزاد کنند.

آقای طهماسبی امتیاز به خبر :