مشکلات فعالان اقتصادی ارس در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با مسئولین استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: با حضور کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مشکلات فعالان اقتصادی ارس در مجلس مطرح می شود.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر، گفت: حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد اقتصادی کشور، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در منطقه آزاد ارس فرصت مناسبی را برای رفع برخی از موانع رشد و توسعه منطقه آزاد ارس فراهم می آورد.
وی تصریح کرد: در جلساتی که با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس برگزار شده است، بسیاری از مشکلات بررسی و دسته بندی شده است که با پایان این جلسه، تمام موراد در اختیار هیات اقتصادی حاضر در منطقه آزاد ارس قرار می گیرد. 
نریمان در پایان گفت: در این جلسه نیز برخی از مشکلات و نیازهای فعالان اقتصادی بررسی می شود تا این موانع جمع بندی شده و توسط عزیزان حاضر در ارس در مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شود. 
نشست رییس و اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرود عسکری رییس گمرک کشور، مسئولان استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس در این منطقه برگزار شد. 
​​​​​​در این نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس نیز حضور داشته و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را با هیات اقتصادی در میان گذاشتند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.