4 مدال طلا، دستاورد بانوان ووشوکار قشمی در لیگ هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب چهار مدال طلا توسط ووشوکاران بانوی این منطقه در ليگ ووشو بانوان استان هرمزگان جام اميدهاى آينده خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با اعلام این خبر افزود: تیم ووشو بانوان منطقه آزاد قشم با 12 ورزشکار در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان توانست مقام سومی این مسابقات را از آن خود کند.
وی ادامه داد: فاطمه پرورده در وزن ۵۲- کیلوگرم و محدثه محمدی در وزن ۷۰- کیلو مدال آوران رده سنی بزرگسالان تیم ووشو بانوان منطقه آزاد قشم بودند.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در رده سنی جوانان، نازنین شجاعی در وزن ۷۳+ کیلو و زهرا پرورده در وزن ۵۶- کیلو گرم مدال طلای این دوره از رقابت ها کسب کردند.
وی از کسب عنوان سانداكار برتر توسط فاطمه پرورده بانوی ووشوکار قشمی در ليگ ووشو بانوان استان هرمزگان خبر داد و گفت: همچنین ليلا سادات بسيج و معصومه تقى زاده از مربیان تیم ووشو منطقه آزاد قشم موفق به کسب عناوین مربی و سرپرست برتر این دور از مسابقات شدند.
لازم به ذکر است، ليگ ووشو بانوان استان هرمزگان جام اميدهاى آينده با شرکت دو تیم از شهر بندرعباس و سه تیم از شهرهای میناب، رودان و قشم در خانه ووشو بندرعباس برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.