پیام یکی از قطب های مبتنی بر بلاکچین می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام این منطقه را یکی از قطب های اصلی خدمات و سرویس های مبتنی بر بلاکچین در گستره ایران و کشورهای همسایه مطابق با سیاست های وزارت ارتباطات دانست و گفت: با امضای تفاهمن امه با وزارت کار و بنیاد ملی توسعه فناوری امیدواریم بستری مناسب برای آموزش و اشتغال در حوزه بلاکچین و کسب و کارهای وابسته فراهم شود.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق، سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه های کسب و کار در یک زیست بوم و ایجاد اشتغال پایدار در استان البرز را از دیگر موضوعات تفاهم نامه سه جانبه منعقد شده دانست و افزود: تعین مهارتها و ارایه آموزش های تخصصی در حوزه بلاکچین و تدوین محتوای مورد نیاز و اشاعه آن در جامعه بویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه به شمار می آید.
ثناگو مطلق گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد یک زیست بوم بلاکچین منعقد شده است تا زمینه ای برای تشویق و ترغیب و حمایت معنوی از فعالان کشور جهت توسعه کسب و کار و کارآفرینی در حوزه دیجیتال و فناوری های نوین باشد.
وی اساس این تفاهم نامه را تحقق شعار رونق تولید و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با عملیاتی شدن این دست تفاهم نامه ها شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی و پرورش اعتمادبه نفس و روحیه خودباوری در جوانان کشور خواهیم بود.
امضای تفاهم نامه سه جانبه ایجاد زیست بوم توانمند سازی و توسعه اشتغال با استفاده از فناوری بلاکچین فی مابین منطقه ویژه اقتصادی پیام، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری در حاشیه افتتاحیه این بنیاد امضا شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.