در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر؛

سرافرازی ایران مدیون رشادت های بسیجیان و سپاهیان است

  • يکشنبه 20 بهمن 1398 - 10:06
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سرافرازی ایران مدیون مجاهدت ها و رشادت های بسیجیان و سپاهیان کشور است.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، روز گذشته در پنجمین روز از سالروز فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، میزبان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم شد.
مومنی ضمن تبریک ایام دهه فجر، از فعالیت های نیروهای بسیج و سپاه در قشم قدردانی کرده و بیان داشت: بی تردید همه ما مدیون تلاش ها و رشادت های بسیجیان و سپاهیان عزیر هستیم.
وی بر لزوم تقویت روحیه رشادت بین جوانان کشور تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی به افزایش روحیه شهامت و مجاهدت میان جوانان جزیره و کشور که مدافعان مرزهای ایران اسلامی هستند، باید یکی از اولویت های ما باشد.
سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز اظهار داشت: فعالیت های سپاه و بسیج در کل کشور در حوزه های عام المنفعه و در مسیر ایجاد رفاه و توسعه برای آحاد مردم کشور است.
وی تاکید کرد: هدف سپاه، برقراری همکاری و تعامل سازنده بین تمامی سازمان ها و ارگان ها در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سردار سالاری با اشاره به دستاوردهای سپاه استان گفت: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حوزه های اقتصاد مقاومتی و عمرانی کارهای بسیار زیادی را در مناطق محروم استان انجام داده و با استفاده از ظرفیت بیش از 700 گروه جهادی در استان متشکل از بسیج اساتید، پزشکی و مهندسی در راستای تحقق تاکیدات مقام معطم رهبری، با نگاه کلان به اقتصاد مقاومتی در مسیر رفع مشکلات مردم تلاش می کند.
سالاری به اهمیت ایجاد فضای ارزشی در سطح کشوری و استانی اشاره کرده و عنوان داشت:  هرچه به سمت ارزشی کردن فضای اجتماعی در جامعه پیش برویم از فضای ضد ارزشی کاسته می شود.
کاهش آسیب های اجتماعی جزیره با همکاری منطقه آزاد قشم و سپاه و بسیج میسر می شود
در ادامه این نشست، محمد سالاری، فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم نیز با اشاره به تعامل سازنده سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای بسیج و سپاه شهرستان، اظهار کرد: نگاه مثبت و حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این ارگان باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جزیره شده است.
وی بر توسعه فرهنگی در کنار توسعه اقتصادی قشم تاکید کرد و موفقیت در این حوزه ها را حاصل تعامل بسیار خوب بین نیروهای سپاه، بسیج و سازمان منطقه آزاد قشم دانست.
فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم گفت: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، با معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم جلساتی برگزار شده که رویدادهای بسیار خوبی را در این حوزه رقم زده است.
سالاری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برپایی برنامه های مشارکتی فرهنگی ادامه داد: با حمایت های مهندس مومنی و برنامه ریزی های صورت گرفته با مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای بسیج و سپاه قشم، برنامه های فرهنگی تاثیرگذاری با هدف تقویت روحیه جهاد و رشادت بین جوانان قشمی در دست انجام است.
در پایان این نشست، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اهدای لوحی از حمایت های حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای بسیجی و سپاه  شهرستان قشم، تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است؛
اقدامات جنابعالی در حمایت از فرزندان بسیجی در مجموعه ناحیه مقاومت سپاه قشم نشان از روحیه بسیجی و ولایتمداری شما دارد.
این لوح به پاس حمایت های بی دریغ جنابعالی، تقدیم حضورتان می گردد و از پیشگاه حضرت احدیت برای موفقیت روزافزون شما در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق دارم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین از زحمات شبانه روزی حسین مرادی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوحی قدردانی کرد.
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تشکر از سردار اباذر سالاری، فرمانده محترم و توانمند سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برای وی و همه  دلاور مردان سپاه و بسیج سراسر میهمن اسلامی، آرزوی توفیق و سلامتی دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.