انتصاب مدیرکل جدید حراست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

آئین تکریم از حسن خوشخو و معارفه مدیرکل جدید حراست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مديرعامل و رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران کل شرکت، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی و قضایی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ محمد مهدی کربلایی مديرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آغاز جلسه معارفه مدیرکل جدید حراست این شرکت اظهار داشت: چشم اندازها و برنامه های گسترده شهر فرودگاهی در حوزه های خدماتی و اقتصادی موجب لزوم نظارت دقیق برای دستیابی کامل به اهداف تعیین شده گردیده و حساسیت وظایف اداره کل حراست را دو چندان کرده است.

کربلایی ادامه داد: حراست یکی از ارکان مهم در مجموعه است که ضامن سلامت کارهاست و در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سلامت امور در تمامی اقدامات اولین اولویت است و تاکید ویژه بر سلامت در امور اقتصادی، فرهنگی و رفتاری در شرکت داریم و سلامت امور همچون گذشته باید در تمامی برنامه ها و فرآیندها مد نظر قرار گیرد.

وی بیان داشت: هماهنگی و تعامل با ارگان های نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی مستقر در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یکی دیگر از وظایف مهم اداره کل حراست است که به طور حتم در دوره جدید بیش از پیش شاهد آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: باتوجه به این وظایف مهم و به دلیل اینکه آقای خوشخو همزمان با پست مهم معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت، سرپرستی اداره کل حراست را نیز عهده دار بودند، به جهت ایجاد تحول در اداره کل حراست، پس از مشورت های صورت گرفته تصمیم به ایجاد تغییرات در این اداره کل گرفتیم.

کربلایی ادامه داد: آقای یادگاری که به سمت مدیرکل حراست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شدند از مدیران خوشنام، شایسته و باتجربه کشور هستند و علاوه بر تسلط کامل بر وظایف اداره کل حراست، با صنعت هوایی نیز آشنایی کامل دارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان از زحمات آقای حسن خوشخو سرپرست اداره کل حراست شرکت در مدت تصدی این پست قدردانی کرد.

گفتنی است، آقای مجتبی یادگاری با حکم محمد مهدی کربلایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعنوان مدیرکل حراست شرکت منصوب گردید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو