سومین دوره مسابقات اسب دوانی قشم برگزار شد

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی منطقه آزاد قشم از برگزاری سومین دوره مسابقات اسب دوانی قشم در روستای جیجیان این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، عبدالرحیم رضوانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات اسب دوانی جزیره قشم با حضور 15 سوارکار از روستاهای مختلف سطح جزیره قشم در پیستی به مساحت 1500 مترمربع در روستای جیجیان برگزار شد.
رضوانی ادامه داد: این مسابقات در سه مرحله و در دو گروه 7 و 8 نفره برگزار گردید و در نهایت 6 سوارکار برتر دور مقدماتی در مرحله پایانی به رقابت پرداختند.
وی افزود: در نهایت آقایان یوسف نیکزادپور از روستای توریان با اسب یوز، معین خوه از روستای توریان با اسب شبدیز و ابراهیم شمسی پور از روستای جیجیان با اسب مارشال به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
به گفته رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی منطقه آزاد قشم؛ سومین دوره مسابقات اسب دوانی جزیره قشم توسط هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی منطقه آزاد قشم با همکاری مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، دهیاری جیجیان و پایگاه بسیج شهید بابایی جییجان برگزار شد.
رضوانی تصریح کرد: با هدف ایجاد زیرساخت های ورزش در سطح جزیره، ترویج ورزش و ایجاد شادابی و نشاط بین ساکنان و توسعه گردشگری، قرار است پس از بررسی های اولیه برنامه ریزی جهت ایجاد سومین پیست اسب دوانی جزیره قشم در روستای دفاری انجام شود.
براساس این گزارش، پیش از این دو دوره از مسابقات اسب دوانی قشم با حضور سوارکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی در روستای زینبی برگزار شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.