منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، جواد فیضی با اعلام این خبر عنوان داشت: این رقابت‌ها امروز یکم آبان ماه، در چهار کلاس آقایان و یک کلاس بانوان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در محل فرودگاه قدیم قشم برگزار شد.
فیضی افزود: ۴۰ راننده از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، ایلام و تبریز شامل ۳۶ مرد و چهار زن در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: مسابقات آقایان در کلاس‌های ۱۳۰۰، ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ و آزاد انجام شد.
به گفته رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم، در کلاس ۱۳۰۰، احسان رستگار، سهیل محمدی نژاد و علیرضا ارم و در کلاس ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، کامیار فیضی، ابراهیم اعتمادی و سجاد رجبی به ترتیب اول تا سوم شدند.
فیضی اضافه کرد: در کلاس ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰، شایان محمدصالحی، احسان رستگار و هادی عبدلی و در کلاس آزاد نیز احسان رستگار، هادی عبدلی و آرش باقری به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
وی با معرفی برندگان بانوی حاضر در این مسابقات گفت: در کلاس بانوان نیز نعیمه خدری، عسل اخلاقی و فرنوش امیری زاد توانستند مقام‌های برتر این کلاس را کسب کنند.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم ادامه داد: این مسابقات از سطح کیفیت بالایی برخوردار بود و قهرمانان کشوری نیز در این مسابقات حضور داشتند.
گفتنی است، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با استقبال مردم جزیره قشم همراه بود، از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به برگزیدگان و هیات داوران این مسابقات، هدایایی تعلق گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو