برگزاری مانور اورژانس اجتماعی پیشگیری از کودک آزاری و خشونت علیه زنان در ارس

رئیس بهزیستی شهرستان جلفا از برگزاری مانور اورژانس اجتماعی، همزمان با روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری و منع خشونت علیه زنان در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش فرينا، ابراهیم خسروی با اعلام این خبر گفت: مانور اورژانس اجتماعی که با همکاری بهزیستی شهرستان جلفا و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد؛  باهدف آگاه سازی و پیشگیری در خصوص موضوعات کودک آزاری و منع خشونت علیه زنان برای عموم مردم از تاریخ 28 ابان و 5 آذر در محدوده منطقه آزاد ارس و هادیشهر برگزار گردید.

خسروی افزود: اورژانس اجتماعی باتکیه بر تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن برنامه ریزی شده است وقصد دارد تا مداخلات روانی اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی جایگزین کند که این مسئله در پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی دارد.

وی یادآور شد: شماره 123 خط تلفن اورژانس اجتماعی باهدف در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانس سازمان بهزیستی با احاد جامعه آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به ارسوندان و مردم شهرستان جلفا میباشد.

گفتنی است بر اساس تقویم جهانی، ۱۹ نوامبر برابر با ۲۸ آبان بعنوان روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری و ۲۵ نوامبر برابر با ۵ آذرماه  بعنوان روز منع خشونت علیه زنان نام گذاری شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.