برندگان مسابقه مجازی «صدایی به رنگ کتاب» ارس اعلام شد

 سرپرست مدیریت امور فرهنگی هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از معرفی برندگان مسابقه مجازی «صدایی به رنگ کتاب» خبر داد.

 به گزارش فرینا، سعید شیرمحمدی گفت: مسابقه صدایی به رنگ کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در چهار بخش خوانش کتاب، طراحی و نقاشی کتاب، عکس یادگاری هدیه کتاب، دلنوشته و خلاصه نویسی کتاب در ایام کرونا با حضور 100 شرکت کننده در دو بخش بزرگسالان و کودکان بصورت مجازی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
شیرمحمدی افزود: پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه موسی قیاسی- فاطمه نصیری و صفا حسن بگلو در بخش خوانش، اسرا خوشترکیب، نیما امانی و مهدیا اسلامی در بخش دلنوشته و خلاصه کتاب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش نقاشی با موضوع کتاب آیلین امامی و ثنا خلیلی مشترکا رتبه اول، فاطمه سربازی و ملیکا هادی مشترکا رتبه دوم و حسین مرتضایی رتبه سوم را بدست آوردند.
سرپرست مدیریت امور فرهنگی هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس افزود: در بخش عکس هدیه کتاب نیز مرحمت عطایی و فرناز اصغری رتبه اول، آیناز آریانپور و یعقوب ساعدی رتبه دوم و ابوالفضل کیفری بعنوان رتبه سوم معرفی شدند.
شیرمحمدی یادآور شد: به تمامی شرکت کنندگان، از طرف سازمان منطقه آزاد ارس هدیه فرهنگی اهدا می شود.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در راستای غنی سازی اوقات فراغت ارسوندان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری شامل خوانش کتاب، طراحی و نقاشی، خلاصه نویسی کتاب های مهدی آذریزدی، کتابخوانی خطبه غدیر، عکاسی، خاطره نویسی و دلنوشته بصورت مجازی در منطقه آزاد ارس برگزار شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.