برگزاری سومین نشست شورای ترافیک منطقه آزاد قشم درسال 1399

سومین نشست شورای ترافیک منطقه آزاد قشم در سال 1399 به ریاست محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی این منطقه و دبیر شورا و اعضای دائم این شورا در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از شمانيوز، در این نشست افزون بر چهار فقره درخواست پلیس راه قشم – لافت و یک فقره درخواست اتحادیه تعاونی تاکسیرانان قشم که از طریق دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان قشم به شورای ترافیک منطقه آزاد قشم ارسال شده بود، مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.
مهم ترین این درخواست ها شامل رفع نواقص جاده ای محور ساحلی و اتوبان،  رفع نقص حفر لوله گاز در محور میدان درگهان 300متر به سمت روستای گیاهدان، احصاء نقاط حادثه خیز و نواقص جاده ای محور رمکان – سوزا، نصب برخی تجهیزات و تعریض، بهسازی و خط کشی در برخی محورها و بررسی و رسیدگی به تخلف خودروهایی که به عنوان اسنپ در جزیره فعالیت غیر مجاز می کنند، بود.
براساس این گزارش درخواست های دیگر پلیس راه قشم – لافت شامل نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی، خط کشی، تعریض، آشکارسازی و نصب چراغ گردان پلیسی، تابلو هشدار دهنده و سرعتکاه در این محور نیز از دیگرمباحث این نشست شورای ترافیک منطقه آزاد قشم بود.   
درخواست شهرداری قشم مبنی بر دوطرفه کردن خیابان امام خمینی(ره) به سمت میدان پاسداران و مسدود نمودن خیابان امام(ره) به صورت آزمایشی،  درخواست مشاورت امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص جلوگیری از افزایش تصادفات درون شهری و درخواست های پلیس راهور قشم درخصوص ایمن کردن راه دسترسی ایجاد شده بین شهرک سام وزال و شهرک بوستان، مناسب سازی وضعیت هندسی تقاطع سرخس، نصب تابلو تعیین جهت درمیدان ورزش و نصب چهار سرعتکاه از میدان شهید سردار سلیمانی تا میدان علم و صنعت  نیز در این نشست بررسی شد.
همچنین قرار شد درخواست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر تعریض جاده مجاورت مرکزپژوهشی خلیج فارس(بیمارستان جیجیان) و نصب برج نور و اجرای سرعت گیر در این جاده مورد بررسی قرار بگیرد.
گفتنی است محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و رییس شورای ترافیک منطقه آزاد قشم در این نشست درخصوص مباحث مطرح شده درباره این درخواست ها، توصیه ها و راهکارهای مقتضی و فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم و دبیر این شورا نیز درآغاز این نشست گزارشی از مصوبات نشست قبل و دستور کار این نشست و همچنین برخی از اعضای این شورا نقطه نظرهای خود را درخصوص مسایل مرتبط ارائه کردند و برخی تصمیمات نیز دراین نشست به تصویب اعضای این شورا رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.