پیام قدردانی سازمان منطقه آزاد قشم از مسئولان و اقشار مختلف مردم

سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی از پیگیری و تفقد مقامات، مسئولان، مدیران و اقشار مختلف مردم جزیره قشم در پی حادثه رخ داده برای رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ وَاشْكُرُوا لِي وَلَا تَكْفُرُونِ ﴿البقرة: 152﴾
با سپاس از الطاف خداوند و قدردانی از همراهی و ابراز محبت مسئولان، مدیران، همکاران ارجمند و اقشار مختلف مردم جزیره قشم و تمامی عزیزانی که با تماس‌های خود و یا ارسال پیام همچنان نسبت به مدیرعامل سازمان اظهار لطف می‌کنند، سپاسگزار هستیم.
همچنین از تلاش‌های دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان قشم و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان که به صورت ویژه و در کوتاه‌ترین زمان، پیگیر این حادثه بودند و هستند، قدردانی می‌نماییم.
خدا را شاکریم که این حادثه آسیب جانی در پی نداشته و دعا می‌کنیم مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم نیز به زودی در سلامت کامل به جمع همکاران پیوسته و مانند قبل به ارائه خدمات خود مشغول شوند.
از آنجایی که حادثه پیش آمده، اتفاقی غیرمنتظره در جزیره سرشار از آرامش و امنیت قشم -که بدون اغراق از بهترین مناطق دارای امنیت پایدار در کشور است-، بود که در روزهای پس از سوگواری دخت نبی(س)، رخ داد؛ سازمان منطقه آزاد قشم می‌بایست تا پایان یافتن تحقیقات نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مورد این حادثه از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده و اطلاع‌رسانی درمورد جنبه‌های مختلف این رخداد را به دستگاه‌های مسئول می‌سپرد. در واقع اظهارنظر درخصوص موضوعاتی همچون سوء‌قصد، برعهده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بوده و این سازمان نفیا و یا اثباتا تا قبل از جمع‌بندی و تحلیل ابعاد موضوع توسط دستگاه‌های مذکور، در این رابطه اظهارنظری نخواهد کرد.
این قبیل حوادث و اتفاقات نه تنها هیچ‌گونه خللی در اراده شکل گرفته در میان مدیران و نیروهای مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم در جهت حرکت به سوی توسعه و پیشرفت جزیره و تلاش در راستای تامین رفاه و ارتقاء سطح زندگی ساکنان ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم این مجموعه را برای طی نمودن این مسیر و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب، راسخ‌تر خواهد نمود.
بر خود واجب دانستیم به سبب سوء‌تفاهم پیش آمده ناشی از بیانیه‌ای که خاطر خانواده معظم شهدا و دوستداران جوانمردان دلاور ایران زمین را مکدر نمود، خاضعانه در برابر رشادت‌های شهدای گرانقدر کشورمان و خانواده رنج دیده و داغدار آنان قد خم کرده، عذر خواسته و بگوییم جایگاه شامخ این اسوه‌های پایمردی چنان رفیع است که قامت هیچ کسی به بلندای آن نخواهد رسید و ما همواره منت‌دار و مدیون رشادت‌های شهیدان وطن هستیم.
همچنین در برابر روح بلند سردار دل‌های کشورمان و شهید دانشمند هسته‌ای سر تعظیم فرود آورده و آرزومندیم که خداوند منان، ذره‌ای از سعادت خدمت به نظام و ملتی که طریقت این دو الگوی غیرت و پایمردی کشورمان بود را نصیب ما نماید.
هر چند که هدف ما نیز در این جایگاه جهادی است، جهاد توسعه‌ای و اقتصادی برای بلند کردن نام تکه‌ای از خاک زرخیز ایران اسلامی و به منفعت رساندن جامعه‌ای که حق دارند پس از تحمل سختی‌ها و محرومیت‌های بسیار، طعم پیشرفت و توسعه پایدار در سایه اقتصادی ارزآور را تجربه کنند و بار دیگر تکرار می‌کنم که ما در کنار مجموعه‌ای مصمم به نام سازمان منطقه آزاد قشم هرگز دست از تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای همه ساکنان جزیره نخواهیم کشید و نگاه‌های تک‌بعدی و تفرقه‌افکن را قویا محکوم می‌کنیم.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : منطق آزاد قشم قشم-
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.