بازگشت سومین هواپیمای زمین گیر شده کیش ایر به ناوگان عملیاتی

جت فوکر F100 سومین هواپیمای زمین گیر شده شرکت هواپیمایی کیش پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوست.

به گزارش فرینا، با تلاش کارشناسان معاونت مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی کیش و بهره گیری از توان داخلی شرکت‌های تعمیراتی، سومین هواپیمای زمینگیر شده شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت فوکر F 100 پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور وارد ناوگان عملیاتی این شرکت شد.
شرکت هواپیمایی کیش پس از تغییرات مدیریتی در راستای سیاست‌های جدید مبنی بر گسترش ناوگان و بازگرداندن هواپیما‌های زمینگیر شده این شرکت را در دستور کار خود قرار داد.
شرکت هواپیمایی کیش طبق برنامه ریزی مدون توسط معاونت مهندسی و تعمیرات، نسبت به اقدام چک‌های سنگین تعمیراتی و تامین قطعات اقدام کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سومین هواپیمای زمینگیر شده کیش ایر با رجیستر EP-LCR از نوع جت فوکر F 100 به ناوگان عملیاتی کیش ایر بازگشت.
مرحله چک تعمیراتی و تعمیر موتور هواپیما نوع جت فوکر F 100 هواپیمایی کیش در شرایط سخت کرونایی و وجود تحریم ها، با تلاش متخصصان داخلی به پایان رسید و پس از انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز، پرواز‌های برنامه‌ای خود را آغاز خواهد کرد.
بازگشت این هواپیما به ناوگان عملیاتی شرکت کیش ایر "صد صندلی بدون احتساب قانون ظرفیت پذیرش 60% در پرواز‌های داخلی" به ظرفیت ناوگان هوایی کشور و کیش ایر افزوده شد.
گفتنی است؛ پیش از این یک فروند هواپیمای جت مکدانل داگلاس MD و یک فروند هواپیمای ایرباس A 321 پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت پیوسته بودند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :