صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار به سراسر استان سیستان و بلوچستان

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: شورای تامین سیستان و بلوچستان، پلیس راهور و فرماندهی انتظامی این شهرستان به طور رسمی مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد را به سایر شهرهای این استان صادر کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، غلامرضا پناه اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم شهرستان چابهار تا پایان فروردین ماه می توانند به تمام نقاط روستایی و شهری سیستان و بلوچستان سفر کنند.
وی با قدردانی و تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان محلی چابهار در خصوص پیگیری و موافقت برای تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح این استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی در چابهار سرمایه گذاری هایی انجام داده اند و این اقدام می تواند منجر به سرکشی آنان از خانواده و گردش به مناطق مختلف استان شود.
وی خاطر نشان کرد: صاحبان خودروهای پلاک منطقه آزاد پس از مراجعه به حوزه توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار و تکمیل فرم، انجام تشریفات و مراحل قانونی مجوز تردد به سطح استان سیستان وبلوچستان را دریافت کنند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه در طول 24 سال گذشته بیش از 13 هزار خودرو به منطقه آزاد چابهار وارد شده است، خاطرنشان کرد: شعاع تردد این خودروها فقط تا 30 کیلومتر است.
پناه افزود: این اقدام با استقبال خوب دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار مواجه شده است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو