آغاز بررسی برنامه ها و بودجه معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور

بررسی برنامه ها و بودجه معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرینا، برنامه ها و بودجه مورد نیاز معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد چابهار و قشم به تفکیک هر منطقه در روز یکشنبه 26 فروردین ماه 97 با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در معاونت فرهنگی این دبیرخانه بررسی شد.

هزینه نمودن اعتبارات مصوب در معاونت های فرهنگی سازمان های مناطق آزاد بستگی به تایید معاونت فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد دارد بر همین اساس این برنامه ها و بودجه های مرتبط با آن با پیگیری محمدرضا رستمی معاون فرهنگی این دبیرخانه و سایر مدیران و کارشناسان و معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد بررسی می شود.

همچنین روند رسیدگی و بررسی این برنامه ها از ابتدای هفته جاری آغاز شده و برنامه و بودجه معاونت فرهنگی هر منطقه به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است؛ در ادامه روند رسیدگی و بررسی این برنامه ها فردا دوشنبه 27 فروردین ماه 97 برنامه ها و بودجه معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کیش و انزلی بررسی می شود.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو