برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در قشم

مردم مومنی، ولایی، نجیب و همیشه در صحنه قشم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش فرینا، مصلی امام علی (ع) محل برگزاری نماز جمعه شهر قشم این هفته مملو از جوانان و نوجوان، زنان مردان و کودکانی بود که با هدف بهره بردن از معنویات نماز عبادی – سیاسی جمعه و همچنین مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این مکان حضور داشتند.
براداران و خواهران شیعه به همراه مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و ادارات و نهادها پس از نماز با شکوه جمعه، با کشاندن تابوت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در مسیر مصلی امام علی (ع) تا صحن امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم، در آئین محکوم کردن مثلث شوم و نامبارک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با سردادن شعارهای انقلابی شرکت کردند.
برادران اهل سنت شهر قشم نیز پس از پایان نماز جمعه در مسجد جامع بزرگ این شهر، مسیر مسجد جامع تا صحن امامزاده سید مظفر (ع) محل تجمع راهپیمایان روز جهانی قدس را با سردادن شعارهای انقلابی طی کرده و در این محل با پیوستن به برادران و خواهران شیعه، بند های قطعنامه سراسری این روز جهانی را با فریادهای "الله و اکبر، خامنه ای رهبر" مورد تائید قرار دادند.
آتش زدن تابوت رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس شریف پایان بخش مراسم با شکوه راهپیمایی نمازگزاران جمعه شهر قشم در روز جهانی قدس بود که گسترده تر از سال های گذشته برگزار شد. 

ما را در اینستاگرام مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دنبال کنید

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.