عرضه صنایع دستی قشم در کشورهاى آسیایی و اروپایی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از عرضه محصولات ارزنده هنر صنایع دستی قشم در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی خبر داد.

به گزارش فرینا، رسول اکبری اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم کشورهای مختلف از صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره قشم، قرار است امسال محصولات هنرمندان این منطقه براساس تقویم گردشگری در نمایشگاه های خارجی هم عرضه  شود.
وی افزود: محصولات منحصر بفرد صنایع دستی هنرمندان جزیره قرار است امسال در پنج نمایشگاه اروپایی همچون اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلستان و فرانسه به نمایش گذاشته شود.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، صنایع دستی هنرمندان جزیره علاوه بر کشورهای اروپایی در چندین کشور آسیایی نیز عرضه خواهد شد.
وی با اعلام اینکه براساس سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی سه سال گذشته توجه ویژه ای به توانمندی جوامع محلی این جزیره شده است، ادامه داد: صنایع دستی بانوان هنرمند این منطقه طی این مدت در چندین کشور اروپایی و آسیایی عرضه شده که با استقبال بسیار خوب همراه شده است.
اکبری افزود: طی سه سال گذشته دوره های مختلف آموزشی با هدف آشنایی هرچه بیشتر هنرمندان حوزه صنایع دستی قشم با نگاه و علایق خریداران خارجی، رنگ ها و اهمیت بسته بندی در محصولات برگزار شده که نتیجه این دوره های آموزشی به استقبال خوب خارجی ها از محصولات صنایع دستی جزیره قشم در نمایشگاه های مختلف برون مرزی منجر شده است.
هنرمندان صنایع دستی جزیره قشم طی سه سال گذشته با حضور در نمایشگاه های مختلف از جمله فیتور اسپانیا، آرتی جیاناى ایتالیا، تاپ ریزا ى فرانسه، آلمان، جاتاى ژاپن و نمایشگاه های گردشگری ابوظبی و عمان و ... محصولات منحصر بفرد هنر دست خود را که با استقبال مردم این کشورها همراه بود، عرضه کرده اند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو