آمادگی منطقه ویژه اقتصادی سلماس برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی سلماس آماده سرمایه‌گذاری است و مرز کوزه‌رش نیز روند قانونی برای احداث زیرساخت‌های مرزی را طی می‌کند.

به گزارش فرینا، شهروز برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، درباره اقدامات انجام‌شده در زمینه راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سلماس افزود: این منطقه یک هزار و 50 هکتار است که در شرایط فعلی 123 تا 130 هکتار آن آماده سرمایه‌گذاری است.

برزگر گفت: مراحل گشایش مرز کوزه رش  روند قانونی خود را طی کرده و چگونگی بهره‌مندی حداکثری از این مرز هم از طرف ایران و هم از طرف ترکیه در حال رایزنی است و پس از طی روند مذاکرات مرز کوزه رش به‌عنوان یکی از نزدیکترین مرزهای زمینی ایران با ترکیه که امکات لازم را خواهد داشت بیش از پیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در صورت وجود سرمایه‌گذار زمین کافی در اختیار سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سلماس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 97 در جاده‌های روستایی شهرستان سلماس حدود 38 کیلومتر جاده احداث شد و با احداث 60 کیلومتر از راه‌های های روستایی نیز موافقت شده است.

برزگر افزود: مسیرهای جاده‌ای خوی به سلماس و شبستر به سلماس نیز در چند جا عریض‌تر شده و درباره روشنایی این جاده‌ها نیز اقدامات لازم انجام‌شده و درباره ایمن‌سازی جاده‌های سلماس نیز اقدامات لازم انجام‌شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو