بازدید معاون روستایی نهاد ریاست جمهوری از قطعه یک بزرگراه مرکزی قشم

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و هیات همراه با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فاز اول بزرگراه مرکزی قشم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، پروژه زیرسازی بزرگراه مرکزی قشم در سه فاز به به طول 30 کیلومتر و با اعتبار 411 میلیارد ریال دارای دو باند رفت و برگشت هریک به عرض 11.5متر آسفالت است.
خاکبرداری و کوبش قطعه اول این پروژه به طول 10 کیلومتر و اعتباری بالغ بر94 میلیارد ریال به پایان رسیده و بهمن ماه امسال همزمان با ایام مبارک دهه فجر آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
همزمان زیرسازی فاز دوم این طرح به طول 10 کیلومتر با اعتبار 146 میلیارد ریال با 61 درصد پیشروی همراه بوده و فاز سوم نیز به طول 10 کیلومتر و اعتبار 171 میلیارد ریال 20 درصد پیشرفت در حال انجام است.
پروژه زیرسازی قطعات سه گانه بزرگراه مرکزی قشم شامل عملیات تحکیم بستر، عملیات خاکبرداری، خاکریزی، پل سازی، محوراصلی، دوربرگردان ها وتقاطع مسیر است.
رضوی قرار است در سفر به منطقه آزاد قشم از مراحل توسعه ای چند روستا که به ارتقای سطح اشتغال  بومیان منطقه منجر شده بازدید کند.
بازدید از سایت بوم گردی و گردشگری گورزین، باغ گیاهان دارویی این روستا، اسکله تفریحی سهیلی، کمپ سوزا، سایت پرورش متراکم‌ میگو و پرورش ماهی در قفس از برنامه های سفر وی به قشم است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.