معابر بازار قدیم شهر درگهان با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم بهسازی می شود

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور درگهان از اجرای طرح بهسازی معابر بازار قدیم درگهان با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی با اعلام این مطلب گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال که دو میلیارد و 500 میلیون ریال آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده است از اول مردادماه سال جاری آغاز شده و پایان مهرماه  به بهره برداری می رسد. 
کمالی از بهسازی معابر بازار قدیم درگهان در راستای توسعه شهر درگهان یاد کرد و افزود: به منظور تکریم شهروندان شهر درگهان و همچنین تسهیل دسترسی مسافران به غرفه های این بازار، طرح بهسازی در متراژی به وسعت 10 هزار مترمربع با در دست اجرا قرار گرفت.
به گفته وی، تامین مصالح این پروژه توسط هیات مدیره بازار قدیم درگهان تامین شده و نظارت و اجرا برعهده سازمان منطقه آزاد قشم است.
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور درگهان بر توسعه و ترمیم زیرساخت های این شهر برای افزایش دسترسی محلی شهروندان تاکید کرد و افزود: تعریض معابر و خیابان ها، توسعه کمپ پارک ها، ایجاد پارکینگ های مختلف در سطح شهر، گازرسانی شهر درگهان و روستای هلر و انجام زه‌کشی فاضلاب شهر درگهان بخشی هایی از این اقدامات است.
شهر درگهان، یکی از مهمترین شهرهای تجاری جنوب کشور واقع در جزیره قشم می باشد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.