جشنواره تئاتر جزیره قشم با چهار نمایشنامه اکران می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47693
ساعت 15:45 چهارشنبه 14 شهريور 1397
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی در قشم، چهار نمایشنامنه برای ارزیابی اکران می شود.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری افزود: داوران بومی جزیره قشم چهار نمایشنامه را از بین هفت نمایشنامه ارائه شده برای حضور در پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی قشم انتخاب کردند.
کمساری گفت: «چکامه های که حباب می شوند» به نویسندگی علی ذاکری و کارگردانی کمیل جعفری، «عشق خفته» به نویسندگی و کارگردانی ابوذر رحیمی، «نامه ای به یارچغلو» به نویسندگی و کارگردانی غلام رنجبر و «زندگی آفلاین» به نویسندگی و کارگردانی ابوطالب احدی چهار آثار برتر راه یافته ره بخش رقابتی پنجمین جشنواره تئاتر جزیره قشم هستند.
به گفته وی، این چهار نمایشنامه با حضور فریده گرمساری، مجید سُرنی زاده و امید الماسی نیا داوری می شوند و در نهایت فیلم ضبط شده این نمایشنامه ها برای ارزیابی نهایی و حضور احتمالی در جشنواره تئاتر فجر امسال که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود به مرکز هنرهای نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ارتقای جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه به اداره کل، افزود: حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم معتقد است براساس این تفویض اختیار،   هنرمندان این منطقه باید در همه فعالیت های فرهنگی ـ هنری که در سطح ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، حضور داشته باشند.
بنا به این گزارش، مراسم پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 شهریور ماه با اجرای چهار نمایشنامه برگزار می شود و مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر این جشنواره ساعت ۲۰ روز جمعهدر  محل تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

شناسه خبری: 47693

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟