سرمایه‌گذاری هلدینگ وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

مدیران عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صبا جهاد و شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کردند.

به گزارش فرینا، فخرالله مولایی، مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صبا جهاد (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) به همراه  فرزین سلطانی،  مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، از تاسیسات سوخت‌رسانی‌، انبارها و بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کردند.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صبا جهاد در این بازدید با تقدیر از اقدامات انجام شده و طرح‌های در دست اقدام این منطقه و با اشاره به وجود زیرساخت‌ها، خدمات زیر بنایی و موقعیت منحصر به فرد و تسهیلات قانونی  منطقه ویژه اقتصادی دوغارون برای توسعه صادرات و خدمات به کشور افغانستان، بر عزم جدی هلدینگ صبا جهاد برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی  دوغارون به خصوص صادرات محصولات لبنی و فرآورده‌های غذایی تولیدی هلدینگ صبا جهاد به ویژه احداث سردخانه در این منطقه تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده‌ای  فجر جهاد نیز با اشاره به موقعیت خاص و جغرافیای منحصر به فرد ایران، بر ضرورت حضور و فعالیت شرکت فجر جهاد برای حضور موثر در منطقه ویژه اقتصادی  دوغارون تاکید کرد.
در جلسه‌اي با حضور مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي دوغارون، مقرر شد کارشناسان مربوطه به منظور انجام بررسی‌های مقدماتی و تهیه گزارش توجیهی، به زودی از تهران به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اعزام گردند.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صبا جهاد و هیات همراه  همچنین از پایانه مرزی و تاسیسات اداره کل گمرک شهید ناصری دوغارون بازديد كردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.