بررسی فرآیند سیستمی واردات فرآورده های سلامت محور از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به سرزمین اصلی

«نشست شفاف سازی و تعیین تکلیف فرآیند سیستمی واردات فرآورده های سلامت محور (تولیدی و وارداتی) از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به سرزمین اصلی در سامانه "تی  تک (TTAC)"» در محل دبیرخانه شورایعالی در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با هماهنگی هانی صباغان سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد، نمایندگان معاونت های توسعه مدیریت، تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی، مدیران کل غذا و دارو و مدیران غذا و داروی سازمان های مناطق آزاد کشور حضور داشتند.
پیشنهاد اصلاح سامانه "تی  تک (TTAC)" (نرم افزار کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور) و برچسب گذاری کالاهای سلامت محور در مناطق آزاد کشور دستور جلساتی بود که در این نشست مطرح شد.
در این دو دستور جلسه مقرر شد سامانه "تی  تک (TTAC)" تا زمان اصلاح به صورت دستی انجام شود و نصب برچسب اصالت کالا توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو در انبارهای مناطق آزاد یا انبار تولید کنندگان کالاهای سلامت محور تحت نظارت کارشناسان سازمان غذا و دارو صورت پذیرد.
گفتنی است؛ «نشست شفاف سازی و تعیین تکلیف فرآیند سیستمی واردات فرآورده های سلامت محور (تولیدی و وارداتی) از مناطق آزاد به سرزمین اصلی در سامانه "تی  تک (TTAC)"» به مدت دو روز (9 و 10 مهرماه) باحضور مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران کل سازمان غذا و دارو و مدیران غذا و داروی سازمان های مناطق آزاد کشور در تهران برگزار می شود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.