برگزاری دوره آموزش ثبت سفارش کالا در منطقه آزاد قشم

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره آموزش ثبت سفارش کالا توسط حامد قلی زاده نماینده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور برای بیش از یکصد تن از فعالان حوزه اقتصادی شامل تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، هرمز امیری افزود: این دوره با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی برای چگونگی ورود به سامانه جامع تجارت و ثبت سفارش کالا در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.
امیری گفت: ثبت سفارش واردات کالا براساس مصوبه هیئت وزیران در نقاط مختلف کشور از طریق سامانه جامع تجارت و در مناطق آزاد با ورود به سامانه سیفام انجام می شود.
وی افزود: در این دوره آموزشی، نماینده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با پاسخ به پرسش شرکت کنندگان، نحوه دقیق مراحل ثبت سفارش کالا را بر روی تصویر توضیح داد.
به گفته مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، روش های تامین ارز و خرید آن از سامانه نیما با هدف سهولت در روند تامین مالی تجار، بازرگانان و تولید کنندگان هم به شرکت کنندگان ارائه شد.
براساس این گزارش، امکان ثبت سفارش واردات کالا در منطقه آزاد قشم از 20 مرداد ماه امسال برای همه فعالان اقتصادی این جزیره براساس مراحل قانونی ذکر شده در فرم سامانه جامع تجارت ایجاد شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.