همزمان با آئین های روز جهانی و هفته ملی کودک؛

بادبادک ها آسمان شهر قشم را رنگارنگ می کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با آئین های روز جهانی و هفته ملی کودک، آسمان شهر قشم با به پرواز درآمدن بادبادک ها رنگارنگ می شود.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی با گرامیداشت 16 مهر ماه روز جهانی و هفته ملی کودک افزود: در هفته منتسب به کودکان، ویژه برنامه هایی در شهر قشم و بندر تاریخی لافت از جمله جشن بزرگ بادبادک ها در پارک زیتون شهر قشم برگزار می شود.
جعفری حسینی، از اهدای هدیه های ارزشمند به زیباترین بادبادک هایی که در ارتفاع بالا به پرواز در می آیند به همراه ساخت خانه های بومی با مواد بازیافتی و استفاده از نمادهای سنتی و میراث فرهنگی به عنوان دیگر برنامه های دومین روز از هفته ملی کودک (17 مهر ماه) در پارک زیتون شهر قشم نام برد.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، کودکان جزیره قشم در پارک زیتون همچنین با مواد بازیافتی آثار مختلف هنری، اشکال و احجام نمادهای سنتی و فرهنگی را خلق می کنند و در مسابقه نقاشی نیز مشارکت خواهند کرد.
بنا به این گزارش، امسال هم همانند سال های گذشته همزمان با روز جهانی کودک (16 مهر ماه) ویژه برنامه هایی برای شادی کودکان جزیره قشم به مدت یک هفته برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.