نقش آفرینی فرهنگ در افزایش آگاهی و بینش اجتماعی

در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی منطقه آزاد قشم با امام جمعه شهرستان قشم وضعیت فرهنگی منطقه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم بر اهمیت ارتقا سطح خدمات فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ در افزایش آگاهی و بینش اجتماعی نقش بسیار مهم و اساسی دارد و ارتقا خدمات فرهنگی باید در اختیار عموم مردم شهرستان قرار گیرد.
وی به لزوم تعامل و انسجام بین نهادها و متولیان امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از نیازهای مهم در همه حوزه‌های فرهنگی تعامل، همکاری، همدلی و انسجام بین متولیان این حوزه است.
در این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی منطقه آزاد قشم به ارائه  گزارشی  از وضعیت  فرهنگی منطقه پرداخت و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم متولی اصلی پیگیری امور  فرهنگی ـ هنری جزیره قشم و جزایر تابعه  می باشد.
علیرضا کمساری به تشریح ساختار مستقل  اداره کل  و پیگیری ماموریت ها، اهداف  و وظایف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب  قوانین و مقررات مناطق آزاد در جزیره قشم  پرداخت و افزود: این اداره کل همچنین به عنوان یکی از مدیریت های مجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت داشته  و خدمات خود را به عموم ساکنان جزیره ارائه می دهد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اجرای سیاست ها، خط مشی، مقررات، ضوابط و آیین نامه های عمومی و خاص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه به تقویت روح تحقیق، تتبع و ابتکار در زمینه های فرهنگی، هنر اسلامی و ایرانی پرداخته و با برنامه ریزی دقیق برای کارهای فرهنگی و زیر مجموعه های آن به رشد و توسعه این فعالیت ها کمک شایانی کرده و می کند..

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.