فراخوان دعوت به طراحی زیباسازی چابهار با محوریت نوروز 98

سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ارج نهادن و مشارکت نیروهای خلاق و خوش‌ذوق به‌منظور ساماندهی بصری و ارتقای کیفی نما و منظر شهری طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف زیباسازی شهری شامل طراحی و ساخت المان‌های شهری موقت و آثار حجمی، آذین‌بندی مناسبتی (دهه فجر) خصوصاً طرح استقبال از بهار 98 و... دعوت به همکاری کرد.

به گزارش فرینا، رویکردهای این فراخوان شامل: ارتقا و گسترش فضای پویا و پرنشاط بین اقشار مختلف، ارتقای فضای شهری با استفاده از نمادهای نوروزی و از طریق آفرینش هنری، معرفی و بیان فرهنگ بومی شهر چابهار با فضاسازی شهری جهت تأثیرگذاری مطلوب بر مخاطبان، در نظر داشتن توجیه اقتصادی و قابلیت اجرای طرح، رعایت معیارهای هنری و انتقال مفهوم نوروز باستانی - آیین و رسومات بومی هستند.
بر پایه همین گزارش شرایط و نحوهٔ ارسال آثار شامل: ارائه شیت تمام دتایل ها، مصالح و برآورد هزینه و اجرای اثر، ارائه یک شیت از شرح ایده و هدف، انتخاب متریال آثار به نحوهٔ باشد که دوام و ماندگاری آثار در طولانی‌مدت و با شرایط جوی موجود در شهر چابهار تضمین گردد، آثار به‌صورت 2 پرینت A3 که به‌صورت افقی با کیفیت 300DPI، ترجیحاً همراه با ماکت اثر هستند.
شرکت برای کلیه علاقه‌مندان آزاد می‌باشد و محدودیتی در تعداد آثار ارائه‌شده از سوی هر هنرمند وجود ندارد، به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثری داده نخواهد شد و مهلت ارسال آثار: تا 22 آذرماه 97 است.
شایان‌ ذکر است علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر به‌صورت حضوری به آدرس سازمان منطقه آزاد چابهار - بلوار دانشگاه - ساختمان احراز قدیم - دفتر مدیریت امور شهری و روستایی و یا سایت www.cfzo.ir مراجعه نمایند، شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۲۴۶۸ و همراه ۰۹۱۵۱۹۵۳۵۵۱ آماده پاسخگویی است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو