منطقه آزاد ارس سهم موثری در پیشبرد مسائل اقتصادی دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: ارس سهم موثری در پیشبرد مسائل اقتصادی دارد و می‌تواند بسترساز حرکت‌های بسیار خوبی برای کشور و استان آذربایجان‌شرقی باشد.

به گزارش فرینا به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن نریمان امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: ارس سهم موثری در پیشبرد مسائل اقتصادی دارد و می تواند بسترساز حرکت‌های بسیار خوبی برای کشور و استان آذربایجان شرقی باشد.
نریمان تاکید کرد: همیاری منطقه آزاد ارس در حل مشکلات اقتصادی با تعامل موثر بین این سازمان و استانداری ممکن می‌شود.
وی با اشاره به اولویت‌های سازمان منطقه آزاد ارس در رشد و توسعه استان، خاطرنشان کرد: اصلاح راه‌های ریلی موجود و ارتباط با کشورهای هم جوار از برنامه‌های ویژه سازمان منطقه آزاد ارس است که موجب ایجاد هاب لجستیکی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تلاش در ایجاد راه های مطمئن دسترسی زمینی، ریلی و هوایی نیز در اولویت کاری منطقه آزاد ارس قرار دارد.
نریمان افزود: لزوم استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد مورد تاکید رئیس جمهور است. به طوریکه در شرایط تحریم، فرصت خوبی برای مناطق آزاد فراهم آمده است تا با ثبت سفارش کالاهای اساسی و ضروری و استفاده از ظرفیت تاسیسات و انبارها، در خط مقدم نبرد اقتصادی باشند.
وی با اشاره به اینکه امکان رشد بیشتری به دلیل پتانسیل‌های منطقه آزاد ارس برای ارس و استان مهیاست، تصریح کرد: تبادلات تجاری که دارای رشد مناسبی از نظر صادراتی باشد، برای استان و منطقه آزاد ارس اهمیت ویژه ای دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو