فرصت یک ساله به سرمایه گذاران مجتمع های تجاری ارس برای استمهال بدهی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز فرصت یک ساله استمهال بدهی به سرمایه گذاران مجتمع های تجاری ارس، به منظور رونق هر چه بیشتر بازار خبر داد. 

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر، گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کمک به رونق کسب و کار برای سرمایه گذارانی که با مشکل مالی مواجه بودند، فرجه یکساله برای ارائه خدمات و تمدید پروانه کسب در نظر گرفته شده است .
نریمان تاکید کرد: این کار با هدف تزریق امید به بازار منطقه آزاد ارس و افزایش رونق حوزه تجارت منطقه انجام می گیرد و امیدواریم که در روزهای آتی شاهد اثرات مثبت این اقدام باشیم. 
وی گفت: عدم صدور پروانه یکی از مشکلاتی بود که به دلیل بدهی های سرمایه گذاران به وجود آمده بود و نتیجه آن کاهش رونق در بازار بود. به این ترتیب و با این تصمیم، مشکل اشاره شده و بخش دیگری از مشکلات با فرصت یک ساله ایجاد شده، مرتفع می شود. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی ارس، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد ارس با برگزاری جشنواره های متعدد و با بهره گیری از فرصت نوروز، تلاش می کند تا رونق بیشتری به بازار ارس بخشیده و با تسهیل در پرداخت بدهی های سرمایه گذاران می توانیم شاهد این موضوع در یک سال آتی و سال های آینده باشیم. 
گفتنی است، این دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس مبنی بر فرصت یک ساله برای استمهال بدهی های سرمایه گذاران مجتمع های تجاری باعث رضایتمندی فعالان این حوزه شده است و برخی از سرمایه گذاران با حضور در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس خواستار انعکاس قدردانی بازاریان ارس از محسن نریمان شده اند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو