هشدارها و توصیه های رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار به مسافرین نوروزی

رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار گفت: برای فراهم ساختن فضایی ایمن و عاری از هرگونه مشکلات احتمالی با انتشار بروشور و بنر، هشدارها و توصیه های لازم را در آن لحاظ نموده ایم.

به گزارش فرینا، "مرتضی سلطانی فرد" با اشاره به اینکه مسافران از برپایی چادر در محل های خلوت و در حاشیه جاده، خیابان ها و پیاده روها بپرهیزند، افزود: جهت اسکان از محل ها و کمپ های مسافری تعیین شده که تحت نظارت ایستگاه های امدادی و ستاد نوروزی اداره می باشند استفاده گردد.

سلطانی فرد اظهار داشت: برای بروز هرگونه خطر احتمالی ناشی از سرقت خودروها، مسافران گرامی ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل پدال و فرمان، خودروهای خود را در محل های قابل دید و جای مطمئن (پارکینگ ها) پارک نمایند.

وی بیان کرد: از قرار دادن کیف و ساک های حاوی اشیاء با ارزش و وجه نقد در کنار جاده ها و در معرض دید خودداری و در صورت وجود لوازم قیمتی در داخل چادرهای مسافرتی از ترک چادر پرهیز و حتی الامکان یک نفر از اعضای خانواده در چادر اسکان داشته باشد.

رئیس کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک منطقه آزاد چابهار گفت: با قوانین خروج قانونی وسایل همراه مسافر از قبل آشنائی پیدا کنید تا در دام افراد سودجو جهت کمک به خارج نمودن وسائل خریداری شده، گرفتار نشوید.

سلطانی فرد خاطر نشان ساخت، مراقب درگیری های ساختگی در اطراف خود بوده و در صورت مشاهده افراد بیکار و سودجو که به هر دلیلی در اماکن عمومی و فروشگاه و محل اسکان بی دلیل حضور دارند مراتب را به نزدیک ترین واحد انتظامی و پلیس اطلاع دهید تا از هرگونه آسیب ایمن بمانید.

گفتنی است؛ ستاد کمیته تسهیلات سفر و نوروز ۹۸ سازمان منطقه آزاد چابهار برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با تشکیل ۱۲ کمیته کاری با محورهای مختلف آماده ارایه خدمات می باشد که کمیته انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری یکی از این کمیته های کاری است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو