تضمین کیفیت فرآورده های سلامت محور در بازار نوروزی ارس

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: با نظارت دقیق نوروزی غذا و داروی ارس، کیفیت و سلامت تمام محصولات وارداتی سلامت محور در بازار نوروزی منطقه آزاد ارس تضمین می شود.

به گزارش فرینا، مهدی غفاری با اعلام این خبر، گفت: به منظور اطمینان خاطر مصرف کنندگان در حوزه واردات فرآورده های سلامت محور، نظارت دقیقی بر واردات این کالاها صورت گرفته و کلیه فرآورده های سلامت محور وارداتی، قبل از عرضه به بازار مصرف در مبادی گمرکی ارس تحت نظارت و کنترل کیفی قرار می گیرد.
غفاری تصریح کرد: مدیریت غذا و داروی ارس کیفیت و سلامت کلیه فرآورده های سلامت محور وارداتی را قبل از عرضه به بازار مصرف ارس براساس ضوابط تعیین شده استاندارد، سازمان غذا و دارو، ضوابط برچسب گذاری فرآورده های سلامت محور و نتایج آزمونهای تخصصی، مورد ارزیابی کیفی قرار می دهد.
وی افزود: فقط برای فرآورده های دارای کیفیت و در سطح استاندارد ملی، مجوز ترخیص و عرضه در بازار مصرفی ارس داده می شود.
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مدیریت غذا و داروی ارس ضمن تشدید اقدامات کنترلی در طول ماههای پایانی سال و در نظر گرفتن رعایت کلیه الزامات و ضوابط مهم بهداشتی در فرایندهای اجرایی خود با کنترل کیفی بیش از 2000 قلم فرآورده وارداتی در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد ارس، کلیه فرآورده های سلامت محور وارداتی برای چندین بار از فیلتر نظارت بهداشتی عبور داده است.
غفاری ادامه داد: بر همین اساس، گردشگران و شهروندان با اطمینان خاطر می توانند نسبت به تهیه و مصرف این نوع فرآورده ها اقدام کنند.
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از تجار و اصناف منطقه آزاد به عنوان سرمایه های اجتماعی منطقه یاد کرده و گفت: کلیه اصناف عرضه کننده فرآورده های سلامت محور ضمن مراجعه و مشورت با این مدیریت در خصوص ضوابط مهم کالاهای بهداشتی در تهیه و تامین کالاهای باکیفیت و سالم برای بازار نوروزی ارس تلاش کرده اند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو