اجرای 144 مورد عملیات در طرح امداد و نجات نوروزی قشم

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام 144 مورد عملیات امداد و نجات در 13 روز نخست تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش فرینا، نجم الدین فریدونی با اعلام این خبر عنوان کرد:  اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم از تاریخ 26 اسفند ماه 97 تا کنون 51 مورد جان انسان با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش این واحد نجات یافته است.
فریدونی از گردشگران نوروزی درخواست کرد با خودرو به سواحل ورود نکنند و افزود: بیشتر آمار امداد و نجات این واحد مربوط به نجات خودرو از سواحل ماسه ای بوده که به 65 مورد می رسد.
وی با اشاره به اطفاء آتش سوزی های صورت گرفته در سطح شهر افزود: در مدت یاد شده، دو مورد آتش سوزی اماکن، دو مورد آتش سوزی خودرو، 12 مورد آتش سوزی زباله، ضایعات و تابلو برق و پنج مورد آتش سوزی پیک نیک داخل چادرهای مسافرتی گزارش شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی حادثه خاصی صورت نگرفت.
رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: 29 مورد آبگرفتگی معابر و منازل، 18 مورد نجات از آسانسور و یک مورد نجات لنج از غرق شدگی بخش دیگری از اقدامات این واحد بوده است.
به گفته فریدونی، 10 مورد گرفتن حیوانات موذی شامل؛ مار، عقرب و سگ نیز توسط نیروهای  اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم به انجام رسیده است.
رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان و گردشگران خواست تا با توجه به آبگرفتگی های اخیر، منافذ منازل و محل اسکان خود را به خوبی عایق بندی کنند تا از ورود جانواران موذی به این محل ها جلوگیری شود.
سفر به جزیره زیبای قشم با سواحل زیبای ماسه ای، مناظر بکر طبیعی و اماکن تاریخی در خلیج همیشگی فارس،  بهترین تعطیلات نوروزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو