بازدید 755 هزار نفر از سایت های گردشگری جزیره

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: بیش از 640 هزار گردشگر از نقط مختلف ایران و چند کشور خارجی وارد این جزیره در جنوب ایران شدند.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی افزود: این تعداد گردشگر از 25 اسفند 97 تا به امروز 11 فروردین 98 از سه مبدا هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس) و زمینی (اسکله پهل بندرعباس) وارد جزیره قشم شدند.
کمالی کفت: طی این مدت افزون بر 115 هزار خودرو مهمانان نوروزی قشم از بندر پهل توسط 20 فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) وارد اسکله لافت شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بیش از 755 هزار گردشگر هم در این مدت از سایت ها و ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم و اماکن گردشگری این جزیره بازدید کردند که نشان از رشد بیش از 42 درصدی علاقمندی مهمانان جزیره به ظرفیت های گردشگری این منطقه دارد.
کمالی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده سال گذشته در زمینه استاندارد سازی اماکن اقامتی قشم، هفت هزار تخت هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای این جزیره از سوی گردشگران نوروزی برای ایام تعطیلات رزرو شده است.
وی افزود: 76 کاشانه مهمان روستایی هم برای بیش از دو هزار گردشگر در هر روز از ایام نوروز 98 برنامه ریزی کرده اند که انتقال فرهنگ، آداب، رسوم و آئین های ویژه مردم ساحل نشسن خلیج فارس به گردشگران در کاشانه های مهمان از مهمترین دستاوردهای ایجاد این خانه های بوم گردی  در روستاهای جزیره قشم است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.