انتقال برند 12 ساله از ترکیه به منطقه آزاد ارس

شرکت آریان دوخت ارس که 12 سال سابقه کار در ترکیه را دارد، به طور کامل به منطقه آزاد ارس منتقل شده و در حال تولید محصول در داخل کشور است.

به گزارش فرینا، عضو هیات مدیره شرکت آریان دوخت ارس، عنوان کرد: لباسی را که قبلا در استانبول تولید می شد، با همان کیفیت در منطقه آزاد ارس تولید می شود.
نصراله هدایتی افزود: برندی که 12 سال در استانبول ترکیه در حال تولید آن بودم را به وطنمان آورده ایم و از اینکه در منطقه آزاد ارس لباس های این برند را با توان داخلی تولید می کنم، به خود می بالیم.
هدایتی خاطرنشان کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری ثابت 62 میلیارد ریالی در منطقه آزاد ارس آغاز به کار کرده است و میزان سرمایه در گردش شرکت حدود 20 میلیارد ریال است.
وی گفت: از سال 96 این کارخانه را به طور کامل و با تمام تجهیزات از ترکیه به ایران انتقال داده و بلافاصله آغاز به کار کردیم.
عضو هیات مدیره شرکت آریان دوخت ارس با اشاره به اشتغال 65 نفری در این شرکت تولیدی، اظهار کرد: روزانه 150 دست کت و شلوار بنا به سفارش شرکت ها و نیاز بازار در شرکت آریان دوخت ارس، دوخته می شود.
هدایتی، افزود: در دوخت لباس ها از دستگاه های مکانیزه استفاده می شود و کیفیت کار با کیفیت های مورد نیاز کشورهای اروپایی مطابقت دارد.
وی تاکید کرد: تلاش می کنیم بیشتر کت و شلوارهای تولیدی از پارچه و مواد داخلی دوخته شود اما بر اساس خواسته مشتری از پارچه خارجی نیز استفاده می کنیم.
عضو هیات مدیره شرکت آریان دوخت ارس در زمینه برنامه های صادراتی شرکت آریان دوخت ارس، خاطرنشان کرد: به دلیل شناخته شدن این برند در ترکیه، هم اکنون نیز مشتری هایی از ترکیه داریم و قصد داریم در آینده نزدیک صادرات خود را به کشورهای اروپایی و آسیایی آغاز کنیم.
هدایتی در پایان گفت: برای رونق تولید و افزایش اشتغال همه باید کمک کنند و باید از بخش خصوصی تا بخش دولتی دست در دست هم دهیم تا اقتصاد کشور را به وضعیت بهتری برسانیم.  
گفتنی است، شرکت آریان دوخت ارس در زمینه دوخت انواع کت و شلوار پسرانه و مردانه در منطقه آزاد ارس فعالیت می کند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو